[SERAM] 9 FOTO ~PENYAMARAN BURUNG HANTU YANG BELUM PERNAH ANDA LIHAT~

[SERAM] 9 FOTO ~PENYAMARAN BURUNG HANTU YANG BELUM PERNAH ANDA LIHAT~




MENARIK! 10 GAMBAR PENYAMARAN BURUNG HANTU


Burung hantu adalah sejenis burung pemangsa walaupun ada yang mengatakan burung hantu ini adalah buta tetapi memiliki deria tersendiri untuk mengesan mangsa serta musuh. Selain itu, burung hantu juga mempunyai tektik penyamaran yang sangat bagus disebabkan warna bulunya yang diciptakan unik dan bertujuan untuk proces penyamaran.

Penyamaran ini bertujuan melindungi diri daripada musuh dan juga untuk memburu mangsa dengan mengaburi serta mengelirukan penglihatan mereka. Oleh itu, Giler Kentang ingin kongsikan 10 gambar penyamaran burung hantu yang sangat menarik.

Jom lihat~

10 GAMBAR PENYAMARAN BURUNG HANTU








































Kalau sekali pandang memang tak perasan bahawa burung hantu ada bertenggek di situ. Kena lihat dengan teliti, baru nampak. Hebat betul penyamaran burung hantu ini disebabkan warna dan corok bulu pelepah yang dimiliki. Salah satu ciptaan Tuhan yang sangat menarik dan unik.

SUMBER
[SERAM] 9 FOTO ~PENYAMARAN BURUNG HANTU YANG BELUM PERNAH ANDA LIHAT~ [SERAM] 9 FOTO ~PENYAMARAN BURUNG HANTU YANG BELUM PERNAH ANDA LIHAT~ Reviewed by Unknown on Thursday, October 16, 2014 Rating: 5

No comments