[SERAM] 4 FOTO~KERANA CINTA SEORANG LELAKI SANGGUP TIDUR DENGAN MAYAT ISTERI~

[SERAM] 4 FOTO~KERANA CINTA SEORANG LELAKI SANGGUP TIDUR DENGAN MAYAT ISTERI~




Rami yang berkata cinta tidak mengenal sempadan, tetapi cinta lelaki ini terlalu jauh. seorang lelaki Vietnam yang telah tidur di sebelah mayat isterinya bertahun-tahun lamanya.

Encik Le Van dari Bandar Ha Lam, Daerah Binh Thang, Wilayah Tengah Quang Nam, Vietnam, kehilangan isterinya pada tahun 2003. Kerana dia tidak dapat tidur pada waktu malam tanpa memeluk isteri tercinta, Beliau tidur di atas kuburnya selama kira-kira 20 bulan. Apabila ia tidak dapat menahan dari hujan dan angin , beliau mengambil keputusan untuk menggali terowong ke dalam kubur agar dia boleh tidur dengan isterinya.

Apabila anak-anak mendengar rancangan gilanya, mereka berusaha bersunguh-sunguh untuk menghentikan dia, Le van terpaksa memikirkan cara lain supaya dia boleh duduk berdekatan dengan isterinya pada waktu malam. Pada tahun 2004 beliau mengambil mayat isterinya, dibungkus dengan kepingan kertas dan acuan tanah liat dan meletakkan topeng dummy di wajahnya. Sejak itu Le Van tidur di sebelah mayat isterinya.




Walaupun cerita LeVan ini bukanlah sesuatu yang baru, tetapi ramai yang masih tertanya-tanya tentang sebab mengapa seorang lelaki menggali kubur isterinya untuk membawa pulang mayat isterinya untuk tinggal bersamanya walaupun ditentang oleh jiran dan pihak berkuasa tempatan.




Le Van sentiasa membersihkan mayat isterinya.




 

Le Van bersama anaknya tingal dengan mayat isterinya selama 10 tahun.

SUMBER
[SERAM] 4 FOTO~KERANA CINTA SEORANG LELAKI SANGGUP TIDUR DENGAN MAYAT ISTERI~ [SERAM] 4 FOTO~KERANA CINTA SEORANG LELAKI SANGGUP TIDUR DENGAN MAYAT ISTERI~ Reviewed by Unknown on Thursday, October 16, 2014 Rating: 5

No comments