[SEDIH] - FOTO NGERI ~DIPANAH PETIR KETIKA JOGGING DI TITIWANGSA~

[SEDIH] - FOTO NGERI ~DIPANAH PETIR KETIKA JOGGING DI TITIWANGSA~




Titiwangsa : Seorang lelaki berusia 52 tahun menemuai ajal selepas dipanah petir ketika sedang berjoging di Taman Tasik Titiwangsa, petang semalam.

Menurut laporan Metro, Mangsa dikatakan sedang melalui jalan berhampiran pintu belakang Pusat Latihan Polis Jalan Semarak di taman tasik Titiwangsa sebelum satu dentuman kuat menyambar sebatang pokok kelapa yang kemudian terkena mangsa. Kejadian berlaku kira-kira jam 6.30 petang semalam.

Saksi kejadian memberitahu, "mangsa sedang berlari di laluan itu sebelum petir menyambar. Sambaran petir itu turut mengakibatkan laluan joging itu pecah dan berlubang.

Menurut sumber, akibat kejadian berkenaan mangsa maut di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat.



Sumber memberitahu pihak berkuasa dan keluarga mangsa sudah dimaklumkan mengenai kejadian dan siasatan lanjut masih diteruskan.


SUMBER
[SEDIH] - FOTO NGERI ~DIPANAH PETIR KETIKA JOGGING DI TITIWANGSA~ [SEDIH] - FOTO NGERI ~DIPANAH PETIR KETIKA JOGGING DI TITIWANGSA~ Reviewed by Unknown on Wednesday, October 22, 2014 Rating: 5

No comments