[NGERI] 3 FOTO ~APA KESALAHANNYA?? DOKTOR DI CHINA MENJAHIT TANGAN LELAKI DI KAKI~

[NGERI] 3 FOTO ~APA KESALAHANNYA?? DOKTOR DI CHINA MENJAHIT TANGAN LELAKI DI KAKI~



Kemajuan sains, Doktor di China jahit tangan lelaki ini di kaki.
Xiao Wei kehilangan tangan kanannya dalam kemalangan di tempat kerja namun para doktor tidak dapat menyambung ke lengannya segera.



Walaubagaimanapun kebijksanaan para doktor berjaya menyelamatkan tangannya tetapi terpaksa disambung sementara ke kakinya bertujuan untuk ‘meminjam’ saluran darahnya.

Setelah sebulan, para doktor berjaya memindahkan semula tangannya ketempat asal.

Menurut laporan pemuda tersebut terpaksa menjalani beberapa pembedahan bagi memastikan tangannya akan berfungsi seperti sediakala.


Cairian Healy dari persatuan doktor bedah England mengatakan prosedur pembedahan seperti itu jarang dilakukan namun para doktor China sangat berpengalaman dalam pembedahan mikro.

Ia mengatakan yang paling penting adalah 'menyelamatkan' tangan yang akan disambung semula kepergelangan tangannya. Tetapi Healy mengatakan tidak semua prosedur seperti itu akan berjaya.


SUMBER
[NGERI] 3 FOTO ~APA KESALAHANNYA?? DOKTOR DI CHINA MENJAHIT TANGAN LELAKI DI KAKI~ [NGERI] 3 FOTO ~APA KESALAHANNYA?? DOKTOR DI CHINA MENJAHIT TANGAN LELAKI DI KAKI~ Reviewed by Unknown on Wednesday, October 15, 2014 Rating: 5

No comments