[HEBAT] 6 FOTO~PD MUSIM BUNGA SETIAP TAHUN,TAMAN INI HILANG DITENGGELAMI AIR~ SUBHANALLAH

[HEBAT] 6 FOTO~PD MUSIM BUNGA SETIAP TAHUN,TAMAN INI HILANG DITENGGELAMI AIR~ SUBHANALLAH




Untuk bersiar-siar di taman ini, anda mungkin perlu sepasang swim fins dan topeng menyelam.














Setiap tahun, sebuah taman di kaki bukit Gunung Austrian Hochschwab , menukar menjadi sebuah kolam, dengan kesemua denai dan kerusi diselami bawah air. Tidak mengapa, jurugambar Marc Henauer berkata yang ia hari kiamat. Malah ia sebenarnya sesuatu phenomena yang disebabkan oleh salji yang cair, yang lepas itu bertakung di taman ini.

Setiap tahun, taman ini bertukar dari tempat untuk pendaki gunung kepada untuk perenang.
Taman ini terletak ditepi air emerald kolamGrüner See (Green Lake), dan ia tempat utama pelancong.

Pada musim bunga, salji diatas gunung Hochschwab mula cair, dan air itu mengalir ke kolam ini, dan kesemua tempat jalan, kerusi, dan juga pokok diselami air.

Tasik ini mempunyai kedalaman setinggi 1-2 meter dan sebesar 2000 kaki persegi, tetapi boleh mencapai kedalaman 10-12 meter dan sebesar 4000 kaki persegi.

Menurut Marc Henauer, emosi yang dialaminya apabila didalam sebuah taman yang diselami sangat unik, dan hanya dapat dialami di sini.

Phenomena ini hanya berlaku untuk 3-4 minggu setahun.



SUMBER
[HEBAT] 6 FOTO~PD MUSIM BUNGA SETIAP TAHUN,TAMAN INI HILANG DITENGGELAMI AIR~ SUBHANALLAH [HEBAT] 6 FOTO~PD MUSIM BUNGA SETIAP TAHUN,TAMAN INI HILANG DITENGGELAMI AIR~ SUBHANALLAH Reviewed by Unknown on Monday, September 29, 2014 Rating: 5

No comments