Gambar-Gambar Anggota Polis Ditangkap Ketika Berz1na Dengan Isteri Orang

 
China; Gou Chiu dia berada dalam keretanya dan bertemu dengan cinta Lok Mee di tempat letak kereta Cinta untuk melakukan hubungan seks, tetapi kedua-duanya tidak mengetahui bahawa suami Lok Mee itu sedang bersembunyi.

Suaminya mempunyai syak aw alsangka lalu, Ch'enmemanggil seorang sahabat beberapa untuk bertemu dengannyadan mereka menarik keluarGou dari keretanya dan mengikat beliau pada tiang sebelum dicederakan.

Ch'en mendedahkan; "saya tau ada sesuatu akan berlaku lalu saya mengekori dia keluar.""Saya tidak percaya dia keluar bersama dengan seorang anggota polis.""Saya memanggil dam menunggu mereka hadir bersama supaya saya boleh mengajar mereka."

"Kejadian tu berakhir di situ, Bagaimanapun, mangsa sebagai polis dipaksa bogel sebelum dibawah ke balai polis tempat dia bekerja."Saya mau semua rakan-rakanya di tempat kerjanya dapat tahu yang dia adalah Seorang penipu dan menganggap kami orang yang lebik rendah darjar darinya."

"Sekurang-kurangnya dia telanjang bulat dia tidak akan berashia banyak""Dia juga memberitahu isteri saya, ister, beliau adalah ketua polis, tetapi dia tidak- dia hanya polis trafik biasa.

Jurucakap Polis berkata, kedua-dua lelaki ditemuramah pegawai ini adalah seorang lelaki yang sudah berkhawin dan setakat ini dia tidak cenderung untuk mendakwa.Dia bagaimanapun menyerah lencana dan digantung sementara untuk siasatan.






Gambar-Gambar Anggota Polis Ditangkap Ketika Berz1na Dengan Isteri Orang Gambar-Gambar Anggota Polis Ditangkap Ketika Berz1na Dengan Isteri Orang Reviewed by Anonymous on Tuesday, September 30, 2014 Rating: 5

No comments