Fesyen Pelik Tudung Nora Danish Terima Kecaman Melampau Peminat

Beberapa bulan kebelakangan ini, ramai artis wanita tempatan yang sedang meniti populariti mengambil keputusan untuk berhijrah dengan bertudung. Keputusan tersebut diambil selepas sering menerima teguran dari peminat di laman sosial.

Antara artis wanita yang sudah berhijab ialan Ziana Zain, Neelofa, Shila Amzah, Natasha Hudson, Diana Amir dan ramai lagi.


Selain yang sudah bertudung, ramai juga artis wanita lain dilihat mula berjinak-jinak berhijab seperti Liyana Jasmay, Raja Farah, Fara Fauzana, Uqasha Senrose dan Nora Danish namun sehingga kini mereka masih menunggu masa untuk hati terbuka.

Terbaru, fesyen bertudung yang dipamerkan Nora Danish tidak disenangi sebahagian netizen. Ada yang beranggapan tujuan aktres jelita itu bertudung semata-mata untuk melariskan jualan tudung. Benarkah komen peminat-peminat terbabit?



Fesyen Pelik Tudung Nora Danish Terima Kecaman Melampau Peminat Fesyen Pelik Tudung Nora Danish Terima Kecaman Melampau Peminat Reviewed by Anonymous on Monday, September 29, 2014 Rating: 5

No comments