~KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA~MENGETAHUI ZON RAHSIA KELEMAHAN SUAMI & ISTERI~[INFO LENGKAP]

~KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA~MENGETAHUI ZON RAHSIA KELEMAHAN SUAMI ISTERI~ =)
-INFO LENGKAP-

#HANYA UNTUK SUAMI ISTERI SHJ..!!
#HARAP FAHAM!!




Rahsia 13 titik berahi suami isteri yang perlu diketahui.. 

Dalam melakukan hubungan intim suami istri, sebaiknya di lakukan foreplay terlebih dahulu agar supaya sewaktu penetrasi masih-masing pasangan betul-betul sudah sangat terangsang dan lebih mudah untuk orgasme. Ini akan sangat membantu untuk wanita, kerana secara umum wanita memerlukan waktu lebih lama untuk mencapai orgasme.

Foreplay hendaklah di lakukan dengan lembut dan rieks meskipun lelaki cenderung lebih terburu-buru dalam tahap ini. Pemanasan melalui sentuhan sentuhan erotis yang penuh ghairah dan dilakukan dengan lembut bagi kedua-dua pasangan suami isteri untuk mencapai hingga ke kemuncak nikmat persetubuhan. Maka anda perlu merubah kebiasaan tersebut kerana demi menghasilkan sebuah hubungan intim yang menyenangkan dan sama-sama merasakan kepuasan bercinta antara suami maupun isteri.

Terdapat 13 titik peka yang boleh memberahikan suami atau isteri yang perlu diketahui seperti berikut : 

13 titik berahi Isteri

Biasanya tahap pertama anda lakukan dengan menyentuh lengannya dengan lembut. Apabila Isteri anda mula memperlihatkan reaksi, anda boleh mengalihkannya ke bahagian yang lain.

Tubuh wanita memang mempunyai beberapa titik yang sangat mudah terangsang dan apabila anda fokus pada titik-titik tersebut, maka pasangan anda akan lebih cepat untuk mencapai orgasme. Payudara, punggung dan Mrs. V adalah bahagian tubuh wanita yang paling sering dieksplorasi oleh lelaki. Hujung saraf terbanyak memang berada di bahagian ini. Tetapi, selain dari bahagian ini, boleh dikatakan wanita ternyata memiliki sensor kenikmatan di seluruh bahagian tubuhnya.

Terdapat 13 titik utama sentuhan erotis yang membangkitkan ghairah si isteri sebagai panduan kepada suami :

1. VAGINA @ FARAJ

Bahagian utama yang akan menimbulkan puncak kenikmatan dalam hubungan intim.

Perlu juga diketahui bahawa di bahagian vagina ini terdapat beberapa titik rangsangan; di antaranya bibir vagina, sekitar daerah vagina dan puncaknya pada klitoris, iaitu ketulan kecil (daging) yang berada di tengah-tengah vagina ukuran sebesar kacang tanah.

Daging kecil ini akan menimbulkan kenikmatan yang luar biasa apabila disentuh.

2. PANGKAL LENGAN

Pangkal lengan di bahagian dalam lebih sensitif dibandingkan bahagian luar. Sentuhlah dengan lembut dan lihat reaksinya.

3. KETIAK

Isteri anda akan seronok jika bahagian ini disentuh. Setelah anda menyentuh pangkal lengan si isteri anda boleh meneruskannya ke bahagian ketiak. Bahagian ketiak sangat sensitif, jangan sampai ianya mengganggu suasana, misalnya membuatnya menjadi geli dan bukannya terangsang.

4. BELAKANG TELINGA

Di bahagian ini sentuhan harus secara ringan, dan kurangkan tekanan pada tangan dan lakukan dengan lembut. Bahagian sensitif ini harus disentuh dengan berbeza beza cara.

5. PIPI DAN BIBIR

Semasa jari jemari telunjuk anda menyentuh belakang telinganya, jari yang lain menyentuh pipi dan yang lain boleh menyentuh bibirnya.

6. PAYUDARA

Sentuhan bahagian yang cukup empuk ini dengan lembut dan ramasan mesra, pasangan anda akan menyukainya. Hampir seluruh bahagian buah dada terutamanya bahagian hujung puting payudara merupakan daerah yang sensitif. Anda boleh merangsangnya dengan menggunakan tangan dan sebagainya.

7. PUTING PAYUDARA

Merupakan bahagian payudara yang paling sensitif. Puting susu bila disentuh akan muncul tanda bintik-bintik dan mengeras, petanda telah terangsang. Main jari anda dibahagian ini dan pasangan anda akan bergelinjangan. Apalagi jika bahagian ini bukan hanya disentuh dengan jari, maka sensasi yang akan ditimbulkannya akan jadi luar biasa.

8. PERUT

Seluruh bahagian perut akan menimbulkan ransangan hebat bila disentuh dengan lembut dan mesra. Apa lagi jika sentuhan bukan hanya dilakukan dengan tangan.

9. PUNGGUL

Biarpun ada dibahagian belakang, punggung juga sensitif bila diraba pada titik erotiknya.

10. PINGGUL

Daerah ini termasuk daerah puncak kenikmatan. Terdapat beberapa bahagian yang sangat sensitif dan menimbulkan ransangan bila di sentuh. Antaranya pinggul bahagian belakang jika diramas akan menjadikan ransangan yang luar biasa.

11. PANGKAL PEHA

Pangkal peha adalah bahagian pinggul yang mengarah pada puncak kenikmatan. Rangsangan yang lembut di bahagian ini akan menimbulkan reaksi hebat. Jarang sekali wanita boleh bertahan bila sudah diransang di bahagian ini.

12. PEHA

Rabalah bahagian ini dengan lembut. Bila muncul bintik-bintik, petanda ransangan telah timbul. Rabalah terus dengan mesra dan lembut.


*9 bahagian tubuh yang menyebabkan ghairah seks lelaki meningkat




Banyak tanggapan bahawa wanita mempunyai lebih banyak ‘zon erotis’ yang boleh membangkitkan ghairah seksual ketika disentuh, sementara lelaki hanya satu kawasan genitalnya. 


Tapi ternyata, lelaki pun mempunyai beberapa titik rangsang di bahagian tubuh lain.

1. Telapak Kaki
Menurut ilmu refleksologi kuno, tumit pada kaki dipercayai boleh mencetuskan rangsangan seksual. Jadi, sebelum anda bercinta, ambil losen dan mulakan urutan sensual di kawasan tersebut.

2. Telinga
Telinga merupakan salah satu bahagian tubuh yang paling sensitif tetapi juga kawasan sensual yang sering diabaikan. “Zon paling erotis lelaki ada di bahagian dalam telinga kanan. Gunakan bibir, lidah dan jari-jari anda untuk menyentuh telinga pasangan. Anda boleh menggigit lembut cuping telinganya, dan bergerak perlahan menuju ke belakang leher. Gerakan ini pasti akan membuatnya ghairah. “

3. Leher
“Kawasan di antara leher dan bahu merupakan zon sensual yang kesannya sangat dahsyat. Sebahagian besar lelaki dan wanita mudah terangsang apabila mendapat rangsangan dari tengkuk, leher hingga bahu.

4. Pusat
Pusat adalah tempat yang erotis, begitu juga dengan kawasan antara pusat dan perut bahagian bawah. Bahagian ini sangat sensitif dengan sentuhan, belaian dan ciuman. Rangsangan tersebut akan mencipta sensasi menggelitik mulai dari bahagian pusat, merebak ke daerah di bawahnya.

5. Peha
Peha bahagian dalam sangat sensitif terhadap sentuhan dan rangsangan lidah. Ciuman lembut dan gerakan jari-jari ringan sepanjang peha ke kawasan genital akan membuat hasrat berhubungan seks pasangan meningkat.
6. Kepala & Wajah
Rangsangan pada kawasan kepala dan wajah akan memberi rangsangan lebih tinggi pada otak besar berbanding keseronokan secara fizikal. Jadi, biarkan si dia rileks sebelum mula penembusan seks. Kawasan di atas dan tepat di kelopak mata merupakan pusat tumpuan saraf-saraf tubuh. Urutan lembut di sepanjang lengkungan alis ke bahagian tengah, boleh dilakukan untuk memulakan foreplay.

7. Belakang Lutut
Bahagian ini akan menimbulkan sensasi menggelitik ketika disentuh, sekaligus titik yang membangkitkan rangsangan seks. Kulit di belakang lutut lebih nipis dan lembut, jadi lebih sensitif pada sentuhan.
8. Tengkuk

Sentuhan lembut dan ringan pada kawasan tengkuknya, boleh meningkatkan ghairah seksual lelaki. Sebagai gabungan gerakan, usapkan tangan anda pada lehernya, gigit kecil telinga dan perlahan sentuh bahagian tengkuknya.

9. Dahi
Mungkin anda tidak menganggap dahi adalah kawasan yang seksi, tapi kepala dan kulit di sekitarnya dipenuhi saraf-saraf yang sensitif. Urutan ringan di dahi boleh meningkatkan hormon yang mencetuskan rasa senang seperti dopamin dan serotonin.

Dipegang Sedikit, 8 Titik Ini Buat Lelaki Terus ‘On’

Sama halnya dengan wanita, lelaki juga mempunyai zon erotis. Ini adalah titik-titik yang terletak pada tubuh dan dapat dimanfaatkan sebagai sumber rangsangan bagi pasangan. Tak syak zon erotis ini sangat kritikal sumbangannya dalam kehidupan seksual setiap pasangan.

Dipegang Sedikit, 8 Titik Ini Buat Lelaki Terus 'On'

Tapi yang paling penting para isteri jangan pernah takut untuk mengendalikan ‘permainan’ kerana faktanya banyak lelaki yang menyukainya. Untuk lebih jelasnya, semak juga pendedahan tentang 8 titik erotis lelaki.

1. Telinga
Di bahagian tubuh ini banyak terdapat hujung saraf, ertinya pasangan dapat merasakan begitu banyak kenikmatan hanya dengan dipegang telinganya.
Gunakan jari telunjuk dan ibu jari untuk memicit bahagian telinga luar dengan gerakan yang lambat dan kuat. Anda juga boleh meramas cuping telinganya kemudian menggunakan lidah anda untuk menjangkau bahagian belakang telinga melalui ciuman dan gigitan.

2. Leher
Leher adalah tempat yang tepat untuk mula merangsang pasangan, terutama selepas anda menciumnya dengan penuh ghairah.
Sasar beberapa kawasan berbeza pada leher pasangan dengan ciuman, serta kawasan di bawah dan belakang telinga sebagai variasi.
Setelah itu cubalah memberi gigitan lembut di leher pasangan. Hati-hati, jangan sampai meninggalkan bekas gigitan yang terlihat jelas pada bahagian leher yang terbuka. Mulakan perlahan-lahan lalu tingkatkan kelajuannya seiring dengan bertambahnya ghairah anda agar si dia terangsang.

3. Dada
Bagi ramai lelaki, dada merupakan gambaran dari kejantanan sehingga menjadikannya sasaran rangsangan tentu akan membuat lelaki bertekuk lutut. Dengan kata lain dada adalah salah satu zon erotis terbesar yang dimiliki lelaki, cubalah mengurut, mencium dan membelainya.
Sama halnya dengan wanita, puting lelaki juga sangat sensitif. Agar si dia lebih terangsang, cubalah hisap dan gigit puting pasangan. Jangan lupa mulakan perlahan lalu lama-lama tambah kelajuan dan kekuatannya. Tunggulah reaksinya seperti apa baru anda boleh memastikan ‘permainan’ apa yang ia inginkan.

4. Peha dalam
Peha bahagian dalam boleh dikatakan sebagai zon erotis yang seringkali diabaikan kerana tak banyak wanita yang memanfaatkan titik ini dan cenderung menyasar ke organ pembiakan terlalu cepat.
Padahal jika disentuh, dicium, dijilat atau digigit lembut, para lelaki akan sangat menyukainya.

5. Lipatan pangkal peha
Lipatan yang terletak di paha bahagian atas ini sangatlah sensitif, apalagi meski hanya dibelai dan ditiup-tiup.

6. Kelenjar zakar
Boleh dikatakan inilah zon erotis terkuat yang dimiliki seorang lelaki dan bahagian yang selalu memberikan kenikmatan luar biasa bagi lelaki jika dimanfaatkan dengan betul.
Di sisi lain, kelenjar ini adalah bahagian tubuh yang paling sensitif pada lelaki dan para isteri masih perlu berhati-hati ketika menggunakannya untuk foreplay kerana sejumlah lelaki mempunyai kelenjar zakar yang terlalu sensitif. Komunikasikan dengannya agar anda tahu kaedah rangsangan seperti apa yang paling ia sukai.

7. Kerampang atau selangkangan
Kerampang atau biasa dikenali dengan kelangkang merupakan kawasan di antara skrotum dan dubur. Bahagian ini juga mengandungi banyak sekali hujung saraf dan boleh jadi sangat sensitif jika diraba atau dibelai.
Anda juga boleh cuba mengurut serta membelai perineum tepat sebelum si dia mencapai orgasme, sebab cara ini akan meningkatkan kenikmatan seksual yang dirasakannya.

8. Skrotum
Seperti yang kita tahu, skrotum berhubung langsung dengan buah zakar. Bahagian ini juga menjadi bahagian yang paling sensitif dan paling halus yang ada pada tubuh lelaki sekaligus sebagai kawasan dengan tahap keberahian tinggi.
Tapi jangan terlalu banyak memberikan tekanan pada buah zakar kerana itu akan menyebabkan rasa sakit. Pastikan saja anda ‘melayannya’ dengan lembut, misalnya dimainkan dengan tangan ataupun dijilati.

Selain ke-8 titik erotis tersebut, seluruh lipatan yang ada pada tubuh lelaki juga diketahui mempunyai tahap sensitiviti yang tinggi (misalnya bahagian dalam pergelangan tangan, siku atau belakang bahagian lutut). Apalagi daerah antara kedua bantalan punggung dengan punggung bawah kerana kedua-duanya sangat sensitif jika dirangsang. – detikhealth


7 Titik Tubuh Wanita Yang 'Sensitif' Saat Disentuh



Vemale.com - Dalam berhubungan intim, baik pria maupun wanita perlu tahu di mana letak area yang sensitif bagi mereka. Sebuah sentuhan sangat penting untuk memulai 'pemanasan' agar pasangan jadi makin bergairah untuk bermain dengan Anda di atas ranjang.

Ada beberapa titik sensitif di tubuh wanita. Memang sih seharusnya tips ini diberikan pada pria. Namun tidak ada salahnya bila Anda tahu, supaya bisa membantu pasangan menemukan cara untuk memuaskan Anda.

Bibir

Untuk area wajah, bibir adalah titik terbaik memancing seorang wanita lebih bergairah dalam berhubungan intim. Sebuah kecupan manis bisa memancing seorang wanita untuk lebih hangat dan menghayati hubungan intimnya dengan pasangan.

Samping Leher

Area di samping leher bisa menjadi salah satu lokasi yang menggoda. Wanita dengan leher panjang biasanya sangat bisa menikmati sentuhan, desahan nafas dan kecupan di area ini. Mintalah dia untuk memanjakan Anda pada area ini saat bercinta.

Payudara

Bagaimanapun, sentuhan pada payudara selalu dibutuhkan dalam berhubungan intim. Pada area inilah seorang pria bisa mempengaruhi emosi wanita ketika bercinta. Degup jantung, perasaan dan sensualitas berpadu di titik paling favorit dari kebanyakan pria ini.

Area Puting Payudara

Puting pada payudara biasanya lebih sensitif daripada area besar payudara. Setelah menyentuh area payudara, biasanya pria akan makin menggoda dengan menyentuh titik sensitif ini.

Pinggul

Area pinggul lebih dekat dengan organ intim, oleh karena itu setelah menjelajahi area atas, pinggul menjadi titik yang menyenangkan. Pinggul tak mudah geli, namun mudah membuat seorang wanita makin merasa seksi.

Area Paha Dalam

Bagian yang paling dekat dengan miss V ini memang menjadi 'almost the best for the last'. Bila ingin menggoda wanita dengan lebih efektif di atas ranjang, area ini menjadi wilayah yang paling sensitif.

Kaki dan Telapaknya

Sebenarnya area ini adalah area yang seksi untuk dilihat, juga bisa menjadi area yang sangat menggairahkan. Namun kebanyakan pasangan gagal untuk mencari kenikmatan di area ini.
Inilah sedikit bocoran tentang area paling seksi yang dimiliki wanita. Temukan yang mana yang paling menyenangkan untuk Anda.


Daerah Sensitif Wanita


Dalam berhubungan seks, baik pihak pria maupun wanita pasti sama-sama menginginkan puncak kenikmatan. Tapi jika dilakukan dengan cara yang kurang tepat, hal tersebut hanya akan menjadi mimpi saja. Ini merupakan hal yang cukup mengerikan. Bahkan bisa mempengaruhi keharmonisan rumah tangga. Kaum pria sebaiknya mengetahui cara memuaskan pasangannya. Cara memuaskan pasangan juga tidak selalu rumit dan berhubungan dengan aktivitas seks. Bahkan dengan cara yang tepat, kepuasan itu dapat dicapai pada saat foreplay.

Kaum pria sebaiknya tahu titik-titik sensitif pasangannya. Pengetahuan akan hal tersebut akan sangat berguna dalam memuaskan pasangan. Mungkin sebagian pria sudah mengetahui hal tersebut. Tapi tahukah Anda bahwa titik sensitif wanita itu bisa mencapai 10 titik? Daerah sensitif wanita memang sangat banyak. Bahkan ada juga yang memiliki lebih banyak titik sensitif. Tapi ada 10 daerah sensitif wanita yang pasti dimiliki oleh wanita. Bila Anda ingin memuaskan pasangan Anda lebih dari sebelumnya, berikut ini daftar titik-titik paling sensitif dari tubuh wanita.

• Klitoris. Tentunya semua orang sudah mengetahui hal tersebut. Menurut penelitian yang dilakukan oleh Bangor University, klitoris memang menempati posisi pertama pada daftar titik paling sensitif dari tubuh wanita. Untuk memuaskan pasangan, rangsangan pada bagian ini akan memberikan efek yang sangat besar. Bahkan menyentuh bagian ini dengan lebut saja sudah sangat merangsang wanita. Tapi sebaiknya usahakan untuk merangsangnya secara bertahap. Untuk stimulasi yang lebih dahsyat, mencoba beberapa sex toys juga bisa menjadi pilihan yang menarik.

• Vagina adalah bagian kedua yang memiliki sensitivitas tinggi. Latihan kegel dapat membantu meningkatkan stimulasi pada bagian ini. Untuk memperoleh sensasi yang lebih dahsyat, sebaiknya pilih kecepatan yang paling sesuai. Posisi juga mempengaruhi sensasi yang diperoleh.

• Bibir wanita ternyata juga sangat sensitif. Bahkan bisa dibilang super sensitif. Karena itulah ciuman yang baik dapat memberikan sensasi yang begitu mengagumkan bagi kaum wanita. Tapi permainan tempo juga diperlukan. Melakukan ciuman lembut dan sensual dan make out yang penuh gairah akan merangsang pasangan Anda. Untuk memperoleh sensasi yang lebih beragam, lakukan hal tersebut secara bergantian. Tapi selalu ingat bahwa ini adalah permainan tim. Jadi usahakan agar pasangan Anda juga ikut terlibat di dalamnya.

• Tengkuk leher wanita adalah bagian yang sensual dan seksi. Pada bagian ini ada begitu banyak ujung saraf. Karena itulah titik ini begitu sensitif bagi wanita. Ciuman dan belaian dapat mengirimkan sinyal mengigil ke seluruh tubuh wanita. Bahkan tengkuk leher bisa menjadi bagian yang sangat tepat untuk memberikan rangsangan awal pada pasangan Anda.

• Bagi kaum pria, payudara wanita adalah bagian yang cukup menarik. Bagi wanita, payudara adalah bagian tubuh yang cukup membanggakan mereka. Tapi selain memiliki sisi keindahan, ternyata payudara juga termasuk dalam salah satu daerah sensitif wanita. Sentuhan lembut pada bagian ini dapat memberikan sensasi yang istimewa bagi kaum wanita. Saat bagian ini disentuh, tubuh wanita akan melepaskan hormone oksitosin. Inilah yang menyebabkan wanita merasa sesuatu sensasi berbeda saat bagian payudaranya disentuh.

• Payudara dan puting adalah dua bagian tubuh wanita yang memiliki hubungan yang sangat erat. Jika payudara masuk ke dalam area sensitif wanita, begitu pula dengan puting. Rangsangan pada bagian ini akan terasa sangat menyenangkan. Tapi rangsangan yang diinginkan tidak dapat dipatok. Tapi secara umum, sentuhan lembut sampai gigitan lembut dapat memberikan sensasi yang luar biasa bagi wanita. Untuk memberikan rangsangan yang tepat, komunikasi tetaplah penting.

• Paha bagian dalam wanita juga termasuk bagian yang sangat sensitif. Hal tersebut erat kaitannya dengan banyaknya kelompok saraf pada area ini. Meski demikian, dibutuhkan belaian dan tekanan yang lebih banyak untuk merangsang wanita melalui bagian tubuh yang satu ini. Ciuman dan gigitan ringan pada paha bagian dalam dapat menjadi sensasi yang berbeda. Tapi akan lebih baik jika rangsangan pada bagian ini dimulai dari hal yang lebih ringan yakni sentuhan lembut dan penuh perasaan.

• Pada bagian leher memang terdapat banyak saraf. Bahkan leher belakang bagian bawah juga menjadi salah satu titik sensitif wanita. Belaian lembut adalah cara tebaik untuk merangsang bagian ini. Pijatan pada bahu dan leher juga dapat memberikan sensasi yang tak kalah menarik.

• Telinga wanita ternyata juga sensitif terhadap sentuhan. Untuk memberikan rangsangan pada bagian ini, sentuhan pada tepi luar telinga sangatlah tepat. Bentuk sentuhan ini bisa beragam. Tapi secara umum bisa dilakukan dengan menggunakan jari ataupun lidah. Nafas yang hangat dan bisikan kata-kata romantic dijamin akan meningkatkan gairah pasangan.

• Punggung ternyata juga termasuk bagian yang sangat sensitif. Pijatan pada punggung bawah tidak hanya mampu merelakskan tubuh wanita. Ini juga dapat meningkatkan gairah bercinta wanita. Beberapa pakar bahkan menganjurkan untuk menggosok atau memijat dasar tulang belakang pasangan sebelum mulai bercinta. Selain meningkatkan gairah, sentuhan tersebut juga membantu agar seks terasa lebih nyaman.

Bagian-bagian yang disebutkan di atas disusun berdasarkan penelitian yang telah dilakukan oleh para ahli. Untuk itu semuanya sudah terbukti secara ilmiah. Sebelum memulai aktivitas seks, sangat disarankan untuk melakukan foreplay. Beri rangsangan-rangsangan ringan pada pasangan. Mulailah dari bagian yang paling terbuka dan tidak terlalu sensitif. Setelah dirasa cukup, barulah masuk ke rangsangan yang lebih berat pada titik-titik yang lebih sensitif. Hal tersebut akan sangat membantu dalam memulai hubungan seks bahkan mewujudkan seks yang lebih bergairah.


Zon Rangsangan Lelaki Yang Perlu Wanita Tahu
Ramai salah anggap kononnya zon erotik lelaki hanyalah zakar dan kepala zakar. Sebenarnya, banyak lokasi zon erotik ditubuh lelaki. Sebaiknya, semua zon erotik ini distimulasi secara lembut dan dilakukan apabila seseorang dalam keadaan tenang.

Stimulasi yang betul pada kawasan erotik ini akan memberi kenikmatan sama seperti stimulasi pada zakar, malah boleh mencapai orgasm. Kawasan erotik ini boleh distimulasi secara sendiri semasa masturbasi atau oleh pasangan ketika melakukan hubungan seksual.

Menurut lagenda Mesir purba Permaisuri Cleopatra merupakan seorang yang sangat mahir dan memahami tentang Zon Erotik Lelaki ini. Dalam hidup beliau, terkenal hubungan sulit dengan beberapa pembesar Negara pada waktu itu. Sentuhan Cleopatra disifatkan Gaius Julius Caesar sebagai sentuhan “ular yang berbisa”. Rayuan dan belaianya mampu merebahkan lelaki yang gagah kepangkuanya. Berbekal dengan kecantikanya yang di sifatkan sederhana dan pakej rayuan beserta sentuhan rangsangan. Menyebabkan pembesar-pembesar negara yang memusuhinya tersungkur dalam dakapan mesra …….

Sebagai infomasi anda saya petik kata-kata pakar tentang Zon Erotik Lelaki ini sebagai panduan suami isteri. 


7 Zon Erotik Lelaki terletak pada :

1.Kerandut buah zakar
Kulit yang menyelaputi buah zakar adalah sensitif kepada sentuhan. Ia boleh diurut dengan pergerakan circular dengan menggunakan hujung jari atau secara oral.
Kerandut ini juga boleh ditarik secara lembut semasa seks oral. Buah zakar juga boleh distimulasi secara gentelan lembut dengan mengunakkan jari.

2. Puting dada.
Puting dada lelaki mempunyai kapasiti erotik sama seperti puting buah dada wanita. Ia kaya dengan bekalan saraf dan amat sensitif.

Pada kebanyakan lelaki, ia mempunyai kapasiti menegang dan menjadi keras bila dirangsang. Pergerakan circular yang lembut bermula dari arah luar ke dalam boleh dibuat di sekeliling puting. Lelaki juga akan terangsang apabila puting dipicit atau digentel.

3. Kawasan Perineum.
Kawasan perineum ini terletak antara zakar dan lubang dubur (anus). Ia boleh distimulasi dengan urutan perlahan dari pangkal kerandut zakar ke arah anus atau sebaliknya. Pergerakan secara sirkular dengan hujung jari atau secara oral di kawasan ini juga akan memberi sensasi erotik yang tinggi. Pergerakan yang sama juga boleh dilakukan pada bahagian peha sebelah dalam.

4. Kawasan ari-ari (suprapubik) .
Kawasan ini terletak antara pusat dan pangkal zakar. Ia amat sensitif kepada sentuhan dan urutan.

5. Kawasan punggung.
Kedua dua pipi punggung dan celah antaranya adalah kawasan erotik yang jarang diterokai. Gerakan jari secara perlahan dari hujung tulang belakang melalui celah punggung hingga ke anus. Lakukan ini secara berulang-ulang. Bahagian dalam pipi punggung juga boleh diusap lembut.

6. Kawasan Anus
Kawasan anus adalah zon erotik utama tetapi jarang diterokai. Anus boleh distimulasi dengan cara pergerakan sirkular dengan hujung jari atau oral di pembukaannya. Pergerakan ini boleh diselang-seli dengan stimulasi di kawasan perinuem, bahagian dalam peha dan pipi punggung.Jika seseorang itu lebih adventerous, jari boleh dimasukkan secara perlahan-lahan ke dalam anus.

Sebelum itu, pastikan jari dilubrikasi sepenuhnya dengan gel pelincir seperti KY Jelly. Pergerakan jari keluar masuk dan sirkular secara perlahan lahan mampu memberi kenikmatan pada seseorang lelaki.

7. Urutan Prostat.
Kelenjar prostat terletak di bahagian depan sebelah dalam anus. Ia boleh dirasa seperti satu bonjolan kecil. Kelenjar prostat ini boleh diurut secara perlahan dan hasilnya akan berlaku pengeluaran cecair jernih dari zakar.

Ini akan memberi kenikmatan pada setengah lelaki. Sebelum urutan ini dilakukan , jari perlulah dilubrikasikan dengan sempurna. Seseorang lelaki itu juga perlu berada dalam keadaan yang relaks dan selesa dengan proses urutan ini.

Di harap dengan maklumat yang diberi ,ia dapat membantu anda dan pasangan berhubung zon erotik lelaki. Sudah semestinya dengan stimulasi zone erotik ini akan merangasang seorang lelaki melakukan persetubuhan yang hebat.


~KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA~MENGETAHUI ZON RAHSIA KELEMAHAN SUAMI & ISTERI~[INFO LENGKAP] ~KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA~MENGETAHUI ZON RAHSIA KELEMAHAN SUAMI & ISTERI~[INFO LENGKAP] Reviewed by Unknown on Tuesday, August 19, 2014 Rating: 5

No comments